Tubik-23 Merhabalar 13 haftadan beri anterior dendi bana ilk gebeligim previa idi acaba sonradan aşağı inermi bilgisi olan varmi
Pamuk Tubik-23 Anterior sorun teşkil ettiğini size kim söyledi? Plasenta ya üstte,ya önde,ya da altta olur.Benim anterior önde ve doktor normal diyor.
Tubik-23 Bugün gittiğim doktor previa dedi bu zamana kadr hep anterior du 1 haftada inermi aşağı anlamdm
Tubik-23 Pamuk merhabalar bisy sormak istyrm siz kaç haftalıkken öğrendiniz anterior olduğunu bı sikayetinz varmi
Pamuk Tubik-23 Anterior olması bir şikayet ya da kötü bisey degil ki.Hani 10 gebenin 5 i arterior kalan 5i diğer türlü olur.
Tubik-23 Pamuk ya dün doktora gttim anteriorda dedi nette bazen kötü şeyler yaziyolr o yüzden size sormak istedim yer degisirmi aşağı iner previq olurmu korkum bu
Pamuk Tubik-23 Hayir normal kötü bisey degil canim.Doktor güzel dedi sadece aşağıda olması sıkıntılıymıs