taze-anneady Hamile olduğunu öğrendiğiniz andan itibaren neler yaptınız nelere dikkat ettiniz. Aşerme hangi ayda başlıyor. Yediğiniz veya dokunduğunuz şeylerden doğum lekesi oluyor mu ? Bebek alışverişine kaçıncı ayda başladınız ? Ve tavsiyelerinizleriniz … 😊
KuzeyinAnnesi10 taze-anneady öyle aman aman asermedim canım ilk canım turşu suyu çekmişti aşırı derecede ama sonra geçti hevesim alıp yiyene kadar 2 3 gün geçti yemesem de olurdu. Ağır da kaldırdım perde bile astım oyle hiç dikkat etmedim ben olacağı varsa oluyor bence. Bünye meselesi biraz da benim gibi perde asıp ağır kaldırayım deme keyif yap bol bol uyu büyüdükçe karnın uyumak haram oluyor ağrılar fena oluyor canım. Stres yapma hep sakin ol kendini üzme.
Seymanur60 taze-anneady sağlıklı beslenmeye dikkat etmiştim ilk hamilelikte bebeğe kilo yapack şeyler yedim ama canım bı şey çekerse de az da olsa yedm son aylarda yürüyüşü çok yapmistm alışveriş için de genelde hep kampanyaları takip etmek iyi oluyor
Kiwitoveannesi taze-anneady ayy aşermeler daha öğrenmeden önce basladi rüyamda gördüm Bi kalktım nasıl canım istiyor olsa sanki kasa kasa yicek gibiydim hiç öyle olmamıştı gebelikten önce alışverişe cinsiyetini öğrendiğimden beri Bi kaç bisey aldım 22 haftalık olduk bide abisinden kalanlarda var sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum bebeğime yariycak şeyleri yiyorum bu gün görüş günümüzde geçen hafta 380 gramdi 1 haftada 570 gram olmuş tosuncuk geliyor abiside iri doğmuştu
taze-anneady KuzeyinAnnesi10 teşekkür ederim tavsiyeleriniz için ☺️. Bu aralar ekşi şeyler mideme çok dokunuyor sanırım onun içinde yoğurt tavsiye ediyorlarmış
KuzeyinAnnesi10 taze-anneady soğuk süt ve yoğurt iyi geliyor renni ve gaviskon da kullanabilirsin. Başlarda sıkıntım yoktu ama şuan beni de rahtsız ediyor surkeli ayran yapıp içiyorum
taze-anneady KuzeyinAnnesi10 bu tavsiye ettiğiniz ilaçların herhangi bir zararı yok değil mi bebeğe bir de ağrı kesici kullanabileceğimiz ilaç var mı doktorun önerdiği
KuzeyinAnnesi10 taze-anneady parol dışında kullanılmıyor. Söylediğim ilaçlar hamilelikte içiliyor canım doktorum verdi hatta lansor da içiliyor da lansor bende işe yaramadı.