akli
akli valla bende herşey tavandan yaşanıyor galiba , gece çok sık idrara çıkmayla tahmin etmiştim gebeliği, 6 da tatlı tatlı bulantılar 7 de arttı 8-9-10 pik yaptı serumlar la devam ettik beslenemedim kusma ishal cabasi millet kabız olur bendede gebeliğe bağlı ishal. 11+6 yız ucgundur bulantı azaldı Cook şükür dedim yastık 2 den 3 e çıktı gece yanmalar eksimler reflü tetikleniyormus bu hafta progesteron pik yapiyirmus , anam ağladı , çubuk kraker gaviskon sağolsun