Kubra55565 Arkadaşlar merhaba hamileliğim boyunca oksapar iğne kullandım ama doğumdan somra kullanmadım herhangi bir sıkıntı olur mu ? Yada doğumdan sonra böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Mesa3333 Kubra55565 ilk çocuğumda kullanmamistim.simdi doktor doğumdan sonra bir iki ay kullanacaksın dedi .Farklı şehir farklı doktor .hatta vitamin ve kan ilacı da kullan dedi.universite araştırma hastanesinde söylendi .
Kubra55565 Mesa3333 Ben 18 gün oldu doğum yapalı sezeryan oldum ama kullanmadım iğne.Ve şuan aşırı korkuyorum birşey olur mu diye