KuzeyinAnnesi10 Hulya-nur1 33 34 gibi 1900 gibi biseydi 35 de 2400 oldu demişti canım yanlış hatırlamıyorsam.
Aybarssmom_ Ben bi ara çok dikkat ettim normal haftasında gidiyordu 2 haftadır hiç dikkat etmedim yediklerime 2 haftada 1 kilo almış neredeyse 😅
Aybarssmom_ Ankara-58 36+1 im canım gittim sancım ve 1 cm açıklığım çıktı valla bugün yarın sabah tekrar nst ye gircem
Aybarssmom_ Ankara-58 evet sancılarım çıktı rahim uzunluğu sınırda çıktı alttan muayene etmek zorunda kaldı hem açılma hem çatı muayenesi
Ankara-58 Aybarssmom_ hayırlısı olsun cnm nts hiç anlamıyorum sancı çıkınca inişli çıkışlı mi oluyo yoksa normal mi seyrediyo
Ankara-58 Aybarssmom_ bende bugün nts çekildim iki tarafında böyle normal seyretmiş açana sancı var mi yok mu sonuç baktı pek beğenmedim ac misin dedi evet açım dedim ac gırdım 6 satlık açlığımı vardi
Aybarssmom_ Ankara-58 valla ben de bilmiyorum ki ben normal telefona bakıyordum hemşire geldi söyledi sancınız var iyi misiniz diye arada ekranın ışığı yanıp sönmüştü bi de
Aybarssmom_ Yareniko26 hayır canım sonrasında birazcık yanma ve acı hissettim ama engel olacak kadar değil, ben zaten 12.haftaya kadar hep vajinal muayene olmuştum biraz alışığım aslında onunda etkisi olabilir
Aybarssmom_ Ankara-58 bir öncekinde ben de biraz açtım yemek yiyip gel dediler kahvaktımı yaptım yolda da çikolata yedim gittim