babyme_ay Kızlar doğumda gelenlere dağıtmak için hediyelik çikolataları şekerleri nerden yaptırdınız ? Memnun olduğunuzu önerir misiniz lütfen? Doğuma çok az kaldı son eksikleri de tamamlıyoruzz 😍
Nisanurbrl4 Bebekannesiii_ babyme_ay birçok arkadaş trendyoldan demiş tabiki her yer bir değildir ama ben internetten bir sayfaya yaptırdım ve hem çikolatası çok kalitesizdi hemde üstü beyazlamıştı verilecek gibi değildi mazlumdan görerek tadarak tekrar yaptırdım
Erkeekaannesii babyme_ay Pelit pastanesinin çikolataları pastaları vs çok güzel oluyor ben pelitten yaptırmayı düşünüyorum cinsiyet partimizde pastamızı yaptırdık yanında da çikolata da almıştık bayıldım
battaniyemkareli babyme_ay lova hediyelikten yptırdım istediğim şekilde baskı tasarladılar ve çikolatalar aşırı lezzetliydi🤍 bence bi bakın instagramdan
K918273 Merhaba bende instgramdan dökmeçikolata sayfasına yaptırdım tereddüt etmiştim aslında cesaret edemem böyle bilmediğim yerlerden almaya ama gerçekten güzeldi ve çikolatalar öok çok lezzetliydi
Mervepera babyme_ay kızımda sercheshop tan yaptırdım çok iyiydi taze lezzetli melodinin çikolatasını kullanıyorlar :). Şimdi ya buradaki çikolatacıdan yaptırırım sayfası var instada juliannesbutikcikolata Belçika çikolatası ev yapımı yapıyorlar oraya yaptırırım diye düşünüyorum 🤨