bademommss__
Bebekannesiii_
Hanımefendi bence bebek için toplantı yapmak dan bahsetmiştir “gereksiz” diyerek, mevlidler artık öyle çünkü, yani asıl Mevlid hakkında dediğini düşünmüyorum
Mevlid yapmanın aslı aslında kuran okuyup (en güzeli 40 çıkana kdr hatim okutturup dualamak) okutup, dua ortamı kurmak ama zamanımızda bu yeme içme çocuk görme olarak kaldı. İşte bu banada evet saçma geliyor sırf bu sebepten toplantı yapmak.
Teker teker gelmektense toplu gelmelerini tercih ediyorum ben, kuran okunsun dua yapılsın hatta hoca küçük bir sohbet yapsın, ve dagilsinlar o arada ben bebeği ortama çıkarmıyorum çünkü emzirme ve uyutma gibi bahaneler var elhamdülillah (🙈) öylece ziyaret bitmiş oluyor.