Ayseport dediğim gbi cnm sabah 6da lavaboya gittim baktım agrım war sonra şiddetlendi sol kasıga bşy saplanıyor gbi bacağıma vurdu çekemedim yürüyemedim arada hala oluyor korktum doktra gittim ultrason iLe baktı bebek saglıklı sorun yok rahim büyüyor oda baskı yapıyor bu aylarda agrı normal dedi 19+4üm bu arada ama yinede siz Bi dktra gidin aynı olmayabilir edbirinizi alın..