MrsMommyy1 banka kartlarının bile aidatları vs var sonuçta 🤷♀️ valla çalıp çırpan bir sürü insan var en başta da meclistekilerin çoğu mesela ama onlardan çıkmıyor söz konusu garibana gelince aaa haram sakın yapma diyor herkes. Ben yaklaşık 12 yıldır bu faiz işini, borsa ve yatırım işini yapıyorum henüz bir zararını görmedim göreceğimi de sanmıyorumsanmıyorum. Din sadece gariban için mi var yani çok saçma 🙄