Kızlar kan ilacını doktor dedi bırak iyi kanın işte pekmez falan ye 33 haftalık gebeyim kanın güzel dedi neyse midem yanardı ama böyle değil ilaçsız gecerdi neyse kan ilacını bıraktığımdan beri ne lavobaya çıkabiliyorum şiddetli midem yanmaya başladı acaba ondan mı