Zeynep2947 canım ya hiçbiri tutmadı ne arkadaşlarımda tutanlar Cook , burda yazanları da okuyorum yani boşuna fikir yürütme derim. Kese fasulye ise hep erkek diyor millet yuvarlaksa kız.
Benim kese hep yusyuvarlakti
Ekşi elma aserdim , mandalina portakal erik annem kaynanam herkes kız kız başladı
11+6 bugün kontrolde erkek olduğunu öğrendim
Sağda ise erkek solda ise kız dediler rahimde tutunması. Benimkisi hep sol kasiktaydi ama erkek bak . Sadece benim karnım erken çıktı ve topik ben ordan erkek dedim , birde gelişimi haftasına göre bir gün iki gün önde giderken son haftalarda 3-4 gün boy olarak öne geçince dedim bu erkek çünkü gelişim olarak boyları kızlardan farklı oluyor anne karninda