Merhabalar herkese. Tüp bebek tedavisi görüyordum daha önce bununla ilgili yazmıştım sorular sormuştum hatırlayanlarınız vardır belki. 2 kere başarısız denemem olmuştu, psikolojik olarak çok yıpranmıştım ve tedaviye 3-4 ay ara vermiştim. Bu ay adetim gecikti her ay gecikme yaşıyordum zaten. Gidip beta vereyim ona göre adet söktürücü kullanırım diye düşünmüştüm.cuma günü Beta değerim 27.95 çıktı bugünde 103. Hala inanamıyorum sonuca 3 gündür ağlıyorum mutluluktan 🥹🥹 Rabbimin mucizesi değilde ne bu 🥲🥲 (bu arada fotoğraf ekleyemiyorum nasıl yapacağım bilgi verir misiniz)