Elifdddd benim öyleydi tansiyon 12 ye 8 ama baş ağrım gecmedi meğer hamilelikte düşük tansiyon olmuşum 9 a 4 normal olmuş aslında yükselmis ben anlamamışım dinlen bi de Türk kahvesi yapıp limon sıkarak iç baya faydası oluyor. Parol kesmemiş benim geçmiş olsun