aysenurokutucu Kızlar bugün şekerim düştü bende hızlı bi şekilde şeker aldım ağzıma bikaç tane üstüne meyve yedim hızlı yükselsin diye ve şekerim biranda 160 oldu şuan bebeğim hareket etmiyor herhangi bi sıkıntı olur mu acaba
OguzMoms aysenurokutucu Bişey olduğunu sanmıyorum ama kendinizi aç birakmayin sık sık az az beslenin bendede şeker düşmesi oluyor en fazla 2 saatte 1 biseyler yiyorum
aysenurokutucu OguzMoms evet şimdi hareket etmeye başladı gibi zaten çok sık acıkıyorum gebelik şekerim yoktu 33 haftadayım ama bikaç gündür sanırım şekerim oynamaya başladı
OguzMoms aysenurokutucu Geçmiş olsun dikkat edin ben hamile olmadan önce şekerim düştüğümde bayılmıştım o yüzden Allah korusun dikkat edin sizde