Merhabalar 23 haftalık hamileyim bugün şeker yüklemesi sonucunda kan değerlerim de Alt(98)-ast (55) yüksek çıktı doktor ultrason istedi çarşamba sonuçlarıma bakacak kullandığım tüm vitaminleri bırakırdı vücudumda kaşıntılar oluşmaya başladı safra kanallarında daralma olabilir dedi 1 haftadır şiddetli mide ağrısı ile acillik oluyorum benimle aynı durumu yaşayan var mıdır acaba