Dlk123 Merhaba kızlar ben İstanbul’da yaşıyorum temmuzda doğum yapacağım Allah nasip ederse ama Giresun’da doğum yapmam gerekiyor Giresun’da özel yada devlette önerebileceğiniz bir doktor var mı?
hemsireanne16_ @Dlk123 Giresunluyum akrabalarımdan gidenlere göre Kent hastanesinde Deniz diye bir doktor varmış bildiğim kadarıyla ona iyi diyorlarmış. Kadın doğum hastanesinde de Öznur Tosun ve Sadettin Oğuzhan Tutar için çok iyi diyorlar 🌸