İdrar kaçırma probleminiz varsa ,Doğumda kendinizi kontrol altına alabilmek içinde alt bölge kastlarını çalıştırmak lazımmış.o da idrarınızı yaparken yarıda tutup tekrar serbest bırakarak ve koltukta vs dik bi pozisyonda oturup yine aynı idrarınızı yarıda tutar gibi o bölgeyi sıkıp 2san kadar sonra bırakırsanız (15defa tekrar edilecek,günde bir defa uygulamak yeterliymiş)probleminiz kalmaz dendi.tabi Doğum zamanı ne yaşarız bilemeyiz fakat zararı olmayan bilgileri denemekte fayda olduğuna inanıyorum .iyi günler 🙋♀️