bensu_35 İzmir şehir hastanesinde doğum yapn var mı? Varsa memnun kaldınız mı hastane doktorlar vs nasıllardı? Yeni açılmış orada doğum yapmak istiyorum ama sabit doktoru yokmuş sanırım
Sevolii Bi değişiklik olmazsa bende orda yapmayı planlıyorum yaşam beye bir kere kontrole gitmiştim memnun kaldım haftaya pazartesi için tekrar randevu aldım 35 haftalık olucam gittiğimde ama doğum yapan kimsenin yorumunu görmedim henüz 😏