Kızlar herkese merhaba normal doğum da bugün bir hafta oldu ve dişilerim hala ağrıyor daha doğrusu sanki orta kısım da tek bir kemik var ve oraya ağrı giriyor aynı zaman da sanırsam pişik olmuşum ve geçmiyor idrara ve büyük abdeste çıkamıyorum çok yuruyemiyorum oturunca ağrıyor napmam gerekiyor sızın dikişler ne zmn geçti tamamen?