Zmrt_13 6+3 haftalık hamileyim. Dünden beri alt tarafımda bi agri var. Bu ağrı batma şeklinde ara ara giriyor bicak saplar gibi. Doktora gitmeli miyim. Ne yapmam gerekiyor yaşayan var mı daha önce