Kızlar 36+1 haftalığız. Bebeğim yaklaşık 32 haftadan bu yana ultrasonda görüntü vermiyor hiç bir şekilde. Baş aşağı doğum pozisyonunda ama kanalda değil henüz dedi doktorum. Bugün kontrolüm vardı doktor yüzünü plasentaya dönmüş dedi hiç belli olmuyordu yüzü. Benimle aynı durumda olan var mı kızlar? Canım sıkılıyor bu duruma. Herkesin bu haftalarda çok net ultrason görüntüleri var. Benim bebeğimde mi bir problem var ??