Sevvalll42 Kızlar ben ne zaman üstüne işesem o test olmuyo illa pet bardağa yapmam gerekiyo ilk bi yaptım pet bardağa hayali bi çizgi vardı bidaha yapıyım dedim üstüne işedim olmadı çok işedim galiba hiç bişey çıkmadı
koomikbiranne0507 Sevvalll42 bende bardağa yapıyorum idrarı öyle testi yapıyorum diğer türlü beceremiyorum yapamıyorum
Altin23 Sevvalll42 onu nasıl tutturuyprsun ya 🥲 valla üstüne yapmak çok zor. Ben plastik bardaklar almıştım ona işeyip yaptım hep. Diğer türlü yeteri kadar işedin mi tam değdi mi nerden görüyorsun 😂
Sevvalll42 Sevde11 üstüne yapanlarda var o delik kısmına yaptım çok yapmışım galiba bişey çıkmadı bozuldu test hahahha
Sevvalll42 Altin23 he kız çok zor bide olmuyo zaten testim çöpe gitti çok işemişim galiba hiç bişey çıkmadı
Altin23 Sevvalll42 🥲 bu testlere verilen paralar ahh erken hamilelik testinin birini 60a birini 100 liraya aldım bu akşam. İnş hamşleyimdir 🥲
Altin23 Sevvalll42  üstteki link bozuk buna bi bak canım
Sevvalll42 Altin23 fotoğrafı açamadım bidaha atarmısın inşallah varıdr bu ay bekleyen herkes kavuşur inşallah