zumraninannesii Taze canım bnim bebeğim kolik bebekti ilk 3 ay tutmadı 3. Ayın sonunda zorla tuturdum nasl oldu bilmiyorum rabbim nasip etti kendi kendine tuttu
YigitPoyrazMomm Taze hastanede 5 dk vermiştim tutu sonra ebe hemşirem bu sadece silikon bebeğine faydası yok diye çöpe atmıştı
Taze zumraninannesii iki bebek olunca çok zor oluyor şuan 2. Ayimiza girdik denemediğim emzik kalmadı tatlı şeylere bandım sütume bandım ama almıyorlar