Kizlar daha önce Perşembe günü gitmiştim kadın doğuma kese ve bek görünmedi henüz kaç haftalık oldumuda bilmiyorum kan bta HCG 3045cikmisti dktrm iki gün sonra gel dedi ama 4 gün oldu yarın gidicem ins kese bebk gorurum birde enson Adet tarihine gore7 hafta 4 günlük gebeyim nerdese 1 aylık ne kalp atışı duydum nekese gördüm geç dolenme oldunu düşünüyorum yarın güzel haber alırım burya paylasicam 🥰🥰🤰🤰