Bene Slm kizlar hamilelikte şekeri çıkan var mi kaç olması lazim ben 27 haftalık hamileyim bu sabah yaptırdim 9.0 çıktı yüksekmiş korktum bilen var mi????
ozlemehmet Bene canım bende 27 haftalık iken yaptırdım 80 cıktı normal yanı. 9,0 degıldr 90dır oda normaldr cünkü 140ın altnda olması lazım
Bene eymeninannesii ilk defA baktırdim ilk aylar çok kusuyordum yapmadi doktorum bi sıvı içiriliyor önce 2 saat bekliyoruz sonra bakılıyor
Bene ozlemehmet bende internetten okudum normal yazıyor ama doktor öyle demedi tekrar bakacak 100 üstüne çıkmamasi lazımmış aç karnına