Nesfur41 merhaba bişey soracaktım karnımın üzerinde böyle hormonlardan herhalde tüyler cıkıyor ay bi tanesi çok uzun geldi gözüme cımbızla alayım dedim daha çekmeden bi kıpırdandı herhalde ya da acı mı hissetti anlamadım çekemedim zaten. Karna ağda yaptırılabilir mi, ya da cımbızla o tüyü çekmek istemem yanlıs mı sakıncalı mı