Seherzge merhaba daha sonrasında kalıcı bel ağrıların olabilir, iğne sinire denk gelebilir, bebek strese girebilir ve sancı hissetmediğin için ıkınma hissin gelmeyebilir demişti.. ama o an o kadar sancım vardı ki hepsini kabul ettim. Şuan 10 gün oldu doğum yapalı ama bel ağrısı gibi bi şikayetim yok. Hatta benim fıtıgım vardı ve çok fıtık ağrısı çekiyordum 10 gündür o bile yok diyebilirim.. bana 4 cm den felan bahsetmediler o konu hakkında bilgim yok canım. İnsallah sağlıkla alırsın kucağına🙏