Beyzanrkrkmz hayırla sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🏻 bende yarın akşam 5te sezeryana gireceğim. Normal bekledik ama olmadı bugün kontrolde ne sancı ne açıklık vardı ben pes ettim ssvd istiyordum ama olmadı. İçim biraz buruk. Sağlıkla gelsin inşallah kızım başka bir şey istemiyorum.