Bugün gün almaya gittim ama öyle kolay değilmiş kadın doğuma randevu aldım doktora gözükmeden nst çektirdim doktora girdim nst baktı ultrosondan bebeği inceledi randevu alacaktım ameliyat için dedim kan vericeksin dedi verdim sonra 182 arayıp anesteziden randevu alıcaksın dedi randevumu aldım beklemedeyim 2 gün sonra gideceğim anesteziye gün almak için 35+2 devlet takipliyim 2.sezercik olacak🌸❤️