Edayigit Kızlar ilk önce kızım hastalandı şimdide ben boğazım kularım çok ağrıyo 16 haftalık hamileyim bugün acile gittik hamile olduğumu söyledim ama antibiyotik başlamış kullanan varmı hamilelikte antibiyotık 1000 mg lık zararı olurmu
iremsz 10 haftalığım doktor bugün antibiyotik verdi sinüzitten dolayı mecburen kullanıyorum başladım içmeye biraz üzüle üzüle
iremsz Edayigit enfeksiyon akciğere inerse daha kötü sonuçları olur o yüzden iç dedi doktor sen de üzülme ve bu durumu düşünmeden içelim iyileşelim bitsin gitsin Allahın izniyle bir şey olmaz biraz rahat olmak lazım sanırım