Hayırlı akşamlar. 36+6da ikiz gebeyim. Çarşamba gününe yatış yapılıp suni sancıyla doğum yapacağım inşaAllah. Bugün muayene oldum doktor ikidir rahim ağzını uyarıyordu doğumu başlatmak için. Ve nişanım da gelmeye başladı hala devam ediyor gelmeye ama ağrı sancı hissetmiyorum. Heyecanlı mıyım emin değilim hiç değişik hisler var içimde.