Merve0655 Merhaba hanımlar 37+1 günlüğüm 2 ocakta planlı sezeryan olucam cuma günü agdaya gitmek istiyorum agdaya gitsem doğumu felan başlatmaz demi ağda. Doktoruna sorup önermeyen oldu mu acaba. İyi akşamlar dilerim
Minigiim-vebenn52 Merve0655 canım ben 30. haftada sordum doktora doktor dedi ki suan yaptırma doğumu tetikleyebilir son haftalarında yaptır dedi sende zaten son haftalardasın yaptır bence
Mavimi Merve0655 37 haftalık hamileyim geçen hafta gittim bi sıkıntı olmadı hamileliğimin başındam beridir de gidiyorum hftaya salı sezeryan günümü verdi doktorum ve sonkez tek tük çıkanlar için tekrar gitmeyi düşünüyorum doktorum bi sorun görmedi gidebilirsin dedi kendini kasmadığın sürece bi sorun olmaz
Merve0655 Minigiim-vebenn52 ama doğumu tetiklemez demi çünkü gün aldım ya hani tetiklesinde istemiyorum o yüzden😊
Minigiim-vebenn52 Yasanixxxx kişiden kişiye değişiyo iyiki gitmemişim rahim ağzı kısalmış gitsem belki de daha çok kısalırdı
Minigiim-vebenn52 Merve0655 sezeryana mı gün aldınız tetiklese de bişi olmaz ki bir hafta yine götürür sizi diye düşünüyorum ama özele gidiyosanız doktorun dahilisine bağlanıp sorun ben öyle sormuştum