daisy54 isimliyi ileride kullanamaz aynı şekilde isimsiz alırsan ya başka bebeğinde kullanırsın yada birine verirsin ben 10 lu aldım isimli yaptırdım bir iki kere giyer en fazla yenidoğan olduğu için daha sonrasında ise saklamayı düşünüyorum hatıra kalsın diye diğer kıyafetleri normal bebek koyafeti sonuçta