Kızlar emzirmeden kaynaklı geç döllenme yaşayan var mıııı? Şusn normalde 5 kasım adet tarihim 6+1 betam 2 gün önce 662ydi ama dr alttan muayene de kesenin tam yerleşmediğini çok küçük olduğunu ve emzirme kaynaklı geç döllenme olduğunu söyledi 19 kasıma çekti adet tarihimi, 2 gün sonra keseyi görelim dedi sizce normal mi