Tinii_minii_mom Kızlar pazar günü 32. Haftaya giriyoruz. Hastaneye randevu alıcam ama cumadan mı gitmeliyim yoksa pazartesi gitsem olur mu bilemedim? Tam olarak ne zaman gitmek gerekiyor. bir de sadece doktor çalışabilir kağıdı veriyor demi başka işimiz yok
Paradise1_ Tinii_minii_mom 32+0 da gidiyorsunuz sekreter size kağıt veriyor onu onaylatıp sicile veriyorsunuz
tunasmom Tinii_minii_mom Önce doktora muayene oluyorsunuz 32+1 de gidebilirsiniz sorun olmaz. Çalışacaksanız doktorunuz gerekirse nst yapabilir. Sonra sistemden raporunuz yazılıyor onaylanıyor başhekimlikte sistemden otomatik gidiyor ama iş yeriniz raporunuzu isteyebilir iş yerine veriyorsunuz
Ebru3457 Paradise1_ ilk önce iş yerinden mi kağıt almak gerekiyor yoksa direk 32 de doktora mı gidiyoruz benim de 1 ayım kaldı benim de pek bir bilgim yok
Paradise1_ Ebru3457 ben size kendimi yaptığımı anlatayım herkesin şeyi farklıdır. Ben hastanede personelim doktore muayene gittim. Çalışabilir alabilirsin dedi sekreter kağıt verdi onu sorumlumuza imzalattım sicile verdim
Tinii_minii_mom Paradise1_ sicil dediğiniz nedir? Bende öğretmenim milli eğitime mi gitmem gerekiyor o halde
Paradise1_ Tinii_minii_mom tüm yazışma gelen giden evrak işlerimizi sicil bölümünde hallediyoruz izinlerimiz atama evrakları çalışır çalışamaz işe giriş belgeleri hepsi orda hallediliyor öğretmenlikte neresi oluyor tam bilmiyorum personel birimi de deniyo hastanede
Tinii_minii_mom Paradise1_ anladımm canım bizdede milli eğitim oluyor inşallah sadece okula vermek yeterli olur ya 🙈 32. Hafta pazara geliyor mecbue 32+1 de gidicem dersten önce sabah
Tinii_minii_mom Bir de merak ettiğim 37ye kadar çalışıp maaş alıyoruz sonra doğum iznine çıkıyoruz ya o izin sürecinde maaşın 3te 1i yatıyor dedi bir arkadaşım. İzinden sonra geri kalanı yatıyor dedi doğru mu yoksa bu eskide mi kaldı
Paradise1_ Tinii_minii_mom biz ham maaşımızı almaya devam ediyoruz sadece ekstra teşvik ödemesi falan alıyorduk onları vermiyorlar bize üçte bir mevzusunu bilmiyorum hiç