Kevserehdhd ilk 3 aydan sonra sen ne yer içersen bebekte senin yiyip içtikleri de besleniyor kii sen o saate kadar acikmiyormusun mesela kendini strese sokma tabiki ama gecede geç saatte biseyler yiyip uyuyorsan o saate kadar aç kalman gayet normal mesela ben akşam 6 7 gibi akşam yemeği yiyorum sonrasında meyve kuruyemiş vesaire 12 ye doğru geri acikiyorum doyurucu biseyler yiyip yatıyorum sabah 10 11 gibi kahvaltı yapiyorum bebek acıkınca uyutmuyor zaten beni😁