Elif-ayhann Cerentasdelen peki bıraktığınizda çalışamaz raporu aldınız mı bende en azından bu ayı bitirmek için 33. Haftada bırakmak istiyorum
Ebru3457 Elif-ayhann anladım canım hepimiz için hayırlısı olsun bakalım ben çok küçük diye kıyamıyorum kendim büyütmek istiyorum bide zaten şehir değiştirme gibi bi durumumuz olabilir istesem de aynı iş yerine devam edemem zaten
Elif-ayhann Ebru3457 aynn öyle hepimiz için hayırlısı sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza inşallah 😊🙏🏻
Aceylanayca Mucizem24 32 de çalışabilir almıstum 35 de tekrar çalışamaz aldım 37 yi beklemene gerek yok
Ebru3457 Aceylanayca peki başta 35 e kadar veya 36 ya kadar anlamıyormuyuz direk 37 e kadar mı veriyorlar
Aceylanayca Ebru3457 direk 37 ye kadar alıyorsun benim risk durumumdan dolayı 35 den sonra artık çalışamaz diye tekrar rapor verdi doktorun yazıyor zaten canım 32 de çalışabilirini alıp gidip sonra istediğin hafta da çalışamazsın alabilirsin
Ebru3457 Aceylanayca anladım canım bende 37 ye kadar çalışamam diye düşünüyorum maç 1 ay uzatmak istiyorum ondan sormak istedim eğer 37 zorunluysa boşuna hiç almıyım diye
BenSem Mucizem24 hayır canım. 32 de çalışabilir raporu alıp sonra yine istediğin haftada çalışamaz raporu alabilirsin