FirayMursal Mervebasibuyuk ayy maşaAllah, sağlıkla gelsin ❤️benimki 19+3 beri hissettiriyordu kendisini minik minik,şu aralar baya tekmeliyor hanımefendi, geceler aktif🐰💖
Aypare Fatmaaa95 maşallah şükür durmuyoruz çoğunlukla özellikle vişne suyu içersem tatlı yersem falan 😅😅🤲🏻🌸
elidaa Benimde Nisan sonu Mayıs başı gözüküyor 2. Hamileliğim bı oğlum buda 19 haftalık hala cinsiyetini bilmiyorum heyecanla bekliyorum.Ufak tefek kipirtilar var sanırım bende 😁🙏🥰
Gul_se77 Haftadan itibaren hissediyorum tabi 20. Haftadan sonra arttı iyice hareketi çok şükür iyiiiyiz sadece kendimi biraz yorunca hemen bel agrisi yaşıyorm tek sikintimz bu suan🥰
Yozgee Fatmaaa95 20 haftalığız şuan buraya yazarken bile alttan dürtüyor azman oğlum 🥰 Allah’ım çok güzel bir duyguymuş bu