merhaba bugün şeker yükleme testi yaptırmıştım sonuçlarım çıkmamıştı muayene bitene kadar yeni çıkmış normal gibi gözüküyor sanırım önceki hamileliğimde de böyleydi hemen hemen normal demişlerdi. Doktor sonucuna bak kendin normalse 3 hafta sonra kontrole gelirsin normal değilse yarın tekrar gel dedi. Ben az çok bildiğim kadarıyla normal çıkmış da anlayan varsa yardımcı olur musunuz