Blueberry0 merhaba kıssslar sonunda isim bulabildik kızımıza. Aşırı kararsızdık. Neredeyse çocuk doğacak 😂 Arya güneş sizce nasıl? uyumlu mu? biz beğendik 🤗❤️
kahvesever__ Blueberry0 evet güneş ismi zaten çok seviyorum kızıma koymak çok istedim ama eşim istemedi için koyamamıştım
_ruyaninannesi_ Blueberry0 biz Rüya koycaz ama ikili isim düşünüyorum bir türlü karar veremedim bulamıyorum da nedense rüya daha güzel değilmi sizce kızlar
BhrRzgr_06 Blueberry0 Abimizin ismi rüzgar uyumlu olsun diye bende kızım olsa ya Güneş yada yağmur koyacaktım ama oğluşum olacak 😂 fikirlere açığım Çok uyumlu olmuş Arya Güneş ismi gibi bahtida güzel olsun inşallah Rabbim sağlıkla zamanında kucağınıza almayı nasip etsin 🤲
Blueberry0 BhrRzgr_06 teşekkürler amin inşallah 🙏🏻 ben asil, aslan, uras, asil, barlas gibi isimleri beğeniyorum inşallah sağlıkla gelsin bebiş
neanladinyurdagull Blueberry0 Arya Güneşden ziyade Alya Güneş daha hoş gibi söylemesi de daha kolay sağlıcakla gelsin bebişler ♥️