Sunaz teşekkür ederim tansiyon sıkıntım yok işte doktora her gittiğimdede ölçüldüğünde normal çıkıyor nedense ama insan tedirgin olmuyor değil kendimide yormamaya çalışıyorum hatta hiç yormuyorum diyebilirim ama dediğiniz gibi kan basıncıylada alakalı olabilir arada yaşamak normal galiba sizede geçmiş olsun hergün olması daha da zor