birrana Ben de 2.5 yaşında öğrettim oğlumu, bizde de konuşma geriliği vardı. Öncelikle gece altı kuru kalıyor mu ? Tuvaletin neresi olduğunu ayırt ediyor mu ? Ve altına yaptıktan sonra utanma, saklanma belirtisi var mı ? Eğer bunlar varsa sabırlı olup devam etmenizde fayda var. 3-4 gün altına kaçırma oldu bizde, günden güne azaldı. Sık sık sordum çişin var mı diye, bir süre sonra zaten çiş geldiğinde eliyle tutmaya kıvranmaya başladığını gördüm ve hemen tuvalete götürdüm. Böylece yavaş yavaş adapte olduk, zorlamadan sabırla.