yavrusincabim1807 Kızlar son 5 gündür kasığımın alt tarafında bir baskı var elimi dokununca bastırınca ağrı oluyor sağa sola dönerkende ağrı yapıyor hiç olmamıştı böyle biraz korktum yaşayan varmı bunu sanki çişim gelmiş gibi orda bir baskı var ☹️
BhrRzgr_06 yavrusincabim1807 Aynı sorun bende de var uyurken baskı hissediyorum yani sağımdan soluma döndüğüm zaman bir de bu aralar hareketlerini hissediyorum garip bir his ve tuvalete gitme ihtiyacı oluyor 😂
sevalciftci yavrusincabim1807 ben 12. Haftanın içindeyken aynıydı 12+4 üm hala oluyor mesele idrara az gleimce çok geliyor gibide baskı oluyor doktora sordum ben ağrı sebebini normal dedi
Nurkyn05 Evet ,aynı sorun bende de var 16 hafta iken oluyor genelde galiba rahim büyüdüğü için olduğunu düşünüyorum yatırkrn bile karnımda ağır baskı varmış gibi hissederdim sürekli lavaboya koşardım 🥴😌
BhrRzgr_06 yavrusincabim1807 Genelde normal olarak adlandırıyor Doktorlar sorduğun zaman rahim büyüyor genişliyor karına doğru çıkıyor falan diye kasılma tarzindaysa Allah’ın izniyle inşallah korkacak bir şey yoktur ama sen de bir doktoruna sor ben de serklaj dikişi de var en ufak agrida soruyorum
Melismeydan 23 haftalığım benimde aynı problemim 2 haftadır var.doktora sordum gebelerde idrar torbası sarkması oluyormuş ondan dolayı sanırım gün içinde olmuyor yatarken sağa sola dönerken ve kalkarken oluyor
yavrusincabim1807 Melismeydan evet aynen benimde oturup kalkarken dönerken elimle bastordığımda birde
yavrusincabim1807 Melismeydan yarın bi muayne olacam aslnda daha 5 gün oldu muayne olalı herşey yolundaydı
yavrusincabim1807 Melismeydan biraz önce geldim canım kendi doktorum değildi devlete gittim bu sefer detaylı muayneye özel doktoruma gidicem devlet doktoru herhangi bişey demedi ultrasondan baktı sorun yok dedi bol su iç yoğurt ye dedi