Annecik3535 bende devlette doğurdum doğumhane hariç kendi odamda sancı çektim annem eşim dahil yanımdalardı yalnız kalmazsın merak etme ki ben biraz sancı çektim açılmam var diye doğumhaneye alındım hemen ama 12 13 saat sonra doğdu kızım çok sancı çektim o an bi sürü doktor asistan vardı yanımda ailem yok diye düşünmedim bile biran önce bebeğine kavuşmayı düşünüyorsun emin ol şuan 3,5 aylık olduk bile hepsi geçiyor benimde ilk doğumumdu aynı sizin gibi düşünüyordum kafanıza takmayın o günleri özledim bile sadece hayırlısıyla kavuşmayı düşünün Rabbim yardımcınız olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏