Nazd1 Esra_yldz 10+3 olduk ama sürekli bir gaz yapıyor midem ne yesem sürekli gaz varmış gibi hissediyorum. Zaten zar zor yemek yiyorum iştahsızlık var besin almam gerektiği için kendimi zorluyorum yemek için
Esraibo1998 İyiyiz şükür bu ay sonu kontrolümüz var 10+3 günlük olduk bugün sadece biraz kasık ve bel ağrım var sizler de durum nasıl
Esra_yldz Esraibo1998 Allah iyilik versin benimde kasık ve bel ağrılarım oluyor onun haricinde güzel gidiyor çok şükür 10+5 deyim 🥰
mucizebebegimiz 10+2 günlüğüz bugün biraz ara ara karın ağrılarım oluyor onun dışında bitmek bilmeyen halsizlik hep var tabi🙃
mucizebebegimiz @Esra_yldz bebek büyüdüğü için gayet normal dedi doktor da korkacak birşey yokmuş şükür 🙃
Esra_yldz Nazd1 Bende öyleyim bu sebepten karnıma sancılar giriyor en ufak bişey yesem bile hazmedemiyorum 🥲
Nazd1 Esra_yldz çok rahatsız edici enerjimi emiyor bu halde olmak çünkü bi süre sonra midem ağırlık yapıyor ne zaman geçecek çok merak ediyorum
Esra_yldz esss_92 Benim çok ağrıyor özellikle temizlik yaptıktan sonra ikiye katlanıyor yatarken bi taraftan diğerine dönmekte zorlanıyorum 🥲
Nazd1 esss_92 bel ağrım yok sadece arada sancı giriyor diyorum aha bel ağrıları başlıcak kısa süre sonra geçiyor
esss_92 Esra_yldz bnm de öyle gebeliği öğrendiğim ilk günden beri bel ağrısı yaşıyorum biraz fazla ayakta kalınca falanda oluyor
Esra_yldz Nazd1 Benim 5 haftadır bu şekilde sanki mideme taş oturmuş gibi inşallah bir an önce geçer hepimizinki 🤲🏻