minnosanne16 Doğum yaptım 40 günden sonra aşırı bir kabızlık yaşıyorum neler yapabilirim hanımlar tavsiye lütfen 😌
karaguzelirem_ Sabahları aç karnına kefir içebilesiniz , havuç suyu da iyi geliyor. Bol su ve lifli gıdalar tüketin, ekmeğinizi yiyebiliyorsanız tam buğday tercih edin haftada 1-2 kez kurubaklagil yemeği yiyin, geçmiş olsun