ilaydamom_ kızlar merhaba. ben kürtaj olalı bugün 27 gün oldu. Az önce tuvalete gittigimde peceteye damla damla kan geldi ama pede gelmiyor. Bu regl kanamasi mı yoksa başka bir sebebi var mıdır? endişelenmeli miyim böyle bir şey yaşayan oldu mu
1palyaco ilaydamom_ adet oluyor olabilir misiniz belki yeni yeni başlıyordur adetiniz .bende kürtajdan 25gün sonra adet olmuştum . Ağrısız olmuştu hatta . Ama ondan 16gün sonra tekrar oldum o da ağrılı ve af edersiniz kahverengi ve çamur gibiydi.