Derinnmom esraauznts ben 3 kez kullandım zaten bi tek onu veriyorlar 1-2 hafta iyi geliyor sonra tekrar başa sarıyor benimki 😂
Tubakaba Derinnmom benimki de aynı şekilde ya doktor sürekli tekrarlar dedi de bebeğe zarar vermez inşallah nioli yağı alcam şimdi inşallah o fayda eder
Derinnmom Tubakaba bence o yağı alma benim doktorum önermedi. Enfeksiyon yanma çok fazla kötü koku felan yapmıyorsa doktorlar hamilelikte normal olduğunu söylüyor
Tubakaba Derinnmom hiç biri yok ama idrar verince çıkıyor işte zıkkım enfeksiyon bende bi doktora sorarım kullanmadan önce o zaman
Derinnmom Tubakaba bende de öyle inan sürekli çamaşır değiştiriyorum kuru tutuyorum o bölgeyi sürekli temizliyorum ama boşşş geçmiyorrrr