Flower0642 Selam güzel anneler 9 haftalık hamileyim akşam olunca çok üşüyorum aynı sorunu yaşayan var mı kan değerlerim normal çok şükür aynı sorunu yaşayan var mı acaba
ressamanne_ Flower0642 8 haftalığım aynı şeyi yaşıyorum değerlerim demirim herşey mükemmel çıktı nedir bu üşüme 🙈
Poncik77 Flower0642 bende aynı ikinci hamileliğim bu ilkinde de hep üşüyordum yine aynı gece gündüz donuyıor ellerim ayaklarım