2 hafta önce trafik kazası geçirdik 10 haftalik idim mecburen ust tarafım tomografi çekinmek zorunda kaldım.beyin kanamasından suphelendigi için karnımı kurşun yelekle kapattılar yinede yüzde 15 falan geçiyor bebeğe dedi RABBIME sığındım endişe dahi etmiyorum ne gelirse mevlamdan korkmayın hanimlar RABBIM dilemedikçe hiç bisey olmaz duaya sarılın.